Praktisk information om Klubben

Der er en busliste i Klubben som barnet kan skrive sig på, hvis det skal hjælpes med at huske tiden. Hvis barnet skal sendes hjem til en bestemt tid, kan det også skrive sig på denne liste.

Der serveres eftermiddagsmad i SFO'en mellem klokken 13:15-14:15.

Klubben følger skolens ferieplan.

Børnene krydser sig selv ind når de kommer i Klubben. Samtidig er det vigtigt at børnene krydser sig ud og siger farvel til en voksen når de går hjem.

SFO og Klub har i løbet af året en del faste arrangementer og fester, som for de flestes vedkommende er fællesarrangementer. Disse arrangementer er med til at styrke fællesskabet og forældresamarbejdet dels i klasserne men også på tværs af aldersgrupper.

Julestue
En eftermiddag hvor børnene sælger bolcher og pebernødder, som de selv har lavet, der sælges desuden æbleskiver, glögg, kaffe og kager.

Fastelavn
I SFO'en slås katten af tønden og spises fastelavnsboller.

Kun for Klubben

Juleindkøbstur
Klubben kører en eftermiddag med bus til Middelfart, hvor der vil være mulighed for julegaveindkøb.

Klubfest
Klubben slutter skoleåret af med en klubfest.