Hvorfor vælge
Brenderup Realskole?

På Brenderup Realskole er der ro i timerne.
Vi tror på, at glade børn lærer bedst og vi
prioriterer et højt trivselsniveau.

Brenderup Realskole er en skole med et højt
fagligt niveau, hvor vi har fokus på at gøre hver
enkelt elev så dygtig som mulig.

Vil du være elev hos os - så klik på linket og

Brenderup Realskole

Brenderup Realskole startede på lokalt initiativ i 1911 og har fra starten lagt vægt på at give eleverne gode faglige kundskaber og god menneskelig dannelse, så de er godt rustede til livet efter realskolen.

Brenderup Realskole er en enestående skole – motiverende, professionel, fagligt orienteret og med fokus på uddannelse og dannelse.

Vi arbejder i et fagligt og trygt læringsmiljø, der, med baggrund i en mere end 100-årig tradition, danner rammen om en højt kvalificerende undervisning, der giver eleverne gode faglige kundskaber og god menneskelig dannelse.

Vi holder måde på en måde, vi er stolte af og som sætter varige spor. Gennem mange år har vi målt på undervisningseffekt været blandt de bedste skoler i Danmark .

Det betyder, at eleverne hos os flytter sig markant fra deres udgangspunkt. Det er vi stolte over, og det viser at vores måde at holde skole på virker.

De gode elevresultater kommer af et meget højt trivselsniveau , at der er ro i timerne og at vi forventer at eleverne er flittige, målrettede, interesserede og nysgerrige.

Vi har meget dygtige lærere, der ved at det er spændende at vide noget om noget, så der bliver forventet noget af eleverne. Til gengæld bliver man dygtig og har gavn af sin skolegang på Brenderup Realskole - resten af livet.

Følg vores hverdag

På vores Facebook side finder du de seneste nyheder, om vores superseje elever og deres hverdag på Brenderup Realskole.

Arrangementer med ekstra betaling

Online betaling til alle vores arrangementer kører igennem Billetto.dk. Når betalingen er gennemført, modtager vi automatisk din tilmelding.