Jubilararrangement

Der afholdes jubilararrangement for gamle elever hvert år den første lørdag i september. Arrangementet starter klokken 10 og afholdes i skolens hal. Programmet består i hovedtræk af en formel del med taler fra skolen, bestyrelsen og gamle jubilarer (ordet er frit). Herefter vil der være mulighed for en rundvisning og en forfriskning, imens der samles op på hvad-nyt-siden-sidst? med gamle klassekammerater.

Jubilarårgang

Din jubilarårgang regnes altid fra det år, hvor din klasse afsluttede 10.kl/3.real.

Har du spørgsmål til jubilararrangementet, eller er du flyttet og har fået ny adresse, så kontakt skolens kontor. Vi kan svare på det meste og vil gerne have din adresse til næste gang, vi sender invitationer til din årgang.